2011. július 11., hétfő

Női alkalmi cipő (esküvői), 35-ös - Jelenlegi ára: 1 490 Ft


Női alkalmi cipő, 35-ös méretű, fehér szinű.
Keveset használtam - egész pontosan egyszer, egy teljes napon át, az esküvőmön. Nagyon kényelmes, bokapántos, nincs semmi baja - persze pici karcok lehetnek rajta, mert egy egész várost körbegyalogoltam benne, illetve a sarkát egy egész picit széttáncoltam, de ezen kívül semmi baja.
Anyagát tekintve szerintem bőr, de a mérget azért erre nem veszem be, és sajnos már a doboza nincs meg, hogy pontosan meg tudjam nézni.
Belső talphossza: 22, 5 cm
Sarok magassága: 7, 5 cm
Ha valaki nagyon szeretné, akkor elpostázom,  viszont szerintem a személyes átvétel praktikusabb, hiszen fel lehet próbálni, és ha mégsem jó, akkor el lehet állni a vásárlástól.
Személyes átvétel előre egyeztetett időpontban a következő helyeken lehetséges: Budapest (XVII, XVIII, XIX. kerület, Határ út), Vecsés, Gyál, Üllő, Monor, Ecser, Gyömrő, Maglód.



Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Az aukció vége: 2011-07-18 16:14
. Női alkalmi cipő (esküvői), 35-ös - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése